niedziela, 8 sierpnia 2010

Witam

Witam wszystkich na moim pierwszym blogu :)Będzie miał on charakter informacyjno-polityczno-satyryczny, czasami naskrobię coś o sporcie, to się jeszcze zobaczy. Będę publikował newsy odnośnie tego co mnie zdumiało, zaskoczyło bądź wku..iło, oczywiście wpisy nie będą miały charakteru takiego jak pamiętniki typu: wstałem, zjadłem, poszedłem zrobić kupę - tak wyglądał mój poranek, takie rzeczy zostawmy nastolatkom, tu będzie bardziej na poważnie, tak sądzę :). Postaram się zamieszczać kilka postów w tygodniu, w zależności od tego co się ciekawego wydarzy. Proszę oczywiście o komentarze i opinie o blogu w komentarzach. To tyle tytułem wstępu. See you soon.
Niech Was nie zmyli data, jest to edycja mojego pierwszego postu sprzed dwóch lat, wtedy ten blog miał być poświęcony bardziej tematyce bukmacherskiej, a wyszło jak wyszło. Jakby co dziś jest 19.12.12

3 komentarze:

  1. Powrót z przeszłości... Real czy ManU?

    OdpowiedzUsuń
  2. Był już Świat według Bundych, Świat według Kiepskich a nawet Świat według Ludwiczka. Teraz mamy "MajkelWorld" czyli świat według Miśka?

    Z poważaniem
    Twój Tygrys :)

    OdpowiedzUsuń