środa, 9 stycznia 2013

Co mnie wkurza - Facebook cz.1

Dzisiaj będzie tak jak w tytule początek zapowiadanej serii co mnie wkurza. Przez dłuższy czas zabierałem się do napisania tego postu/felietonu różnie to można nazwać. Do rzeczy, zaczynam zauważać że Facebook schodzi na psy, Ameryki nie odkryłem, ale to co się dzieje ostatnio to już przechodzi ludzkie pojęcie. Szczególnie mocno wkurzyło (tak wkurzyło choć tu powinien być wulgaryzm, ale póki co będzie kulturalnie) mnie powstanie pewnej grupy na Facebooku a mianowicie "Mówie NIE notorycznym meczom Borussi Dortmund w TVP",o inteligencji założyciela tej grupy może świadczyć już sam błąd w tytule. Ale spoko, nie ma ludzi nieomylnych. Tą grupę/stronę polubiło uwaga ponad 8,5 tys. ludzi! W swoim "programie wyborczym" mają za cel aby TVP wyemitowała mecz Realu Madryt - Manchester Utd i usilnie starają się "przetłumaczyć" władzom TVP że ich idea jest słuszna. Zanim przejdę dalej wtrącę że od dziecka jestem wielkim fanem Realu Madryt. I nie polubiłem tej grupy, czemu? Bo jeżeli kocham dany klub to nieważne czy pokażą go na TVP1 na TVN czy na Al-Jazzerze, ja staram się ze wszelkich sił aby go obejrzeć, a jeśli go nie będzie na żadnej stacji TV czy w necie (na co daje szanse pierdyliard mniejsze niż to że jutro wygram w totka) to mam alternatywę aby wybrać się do pubu gdzie owy mecz będzie pokazany i za 5,6 czy 7zł (przeciętna cena piwka) oglądam mecz w super jakości. Ale nie, lepiej pohejtować. Zamiast to się cieszyć że mamy 3 Polaków w 1/8 finału co nie pamiętam by kiedykolwiek wcześniej się zdarzyło, nie licząc meczy Legii i Widzewa w latach 90 to oni sobie narzekają, że taki mecz że Real z Manchesterem toż to klasyk, ale nie patrzmy na nazwy zespołów tylko na klasę i formę jaką prezentują obecnie. Jak wcześniej wspomniałem jestem wielkim fanem Realu ale przyznaję obiektywnie że ten sezon mają już z głowy, grają fatalnie, męcząc się w każdym kolejnym ligowym spotkaniu tracąc po kilka bramek, Manchester dominuje w lidze, więc jeżeli Real nic nie zmieni to dostanie srogie baty, ale nie o tym teraz. Dlatego nie patrząc na sympatie klubowe przeciętnego Jana Kowalskiego powinno bardziej zainteresować spotkanie Szachtaru Donieck które ma wielu świetnie wyszkolonych brazylijskich piłkarzy z Borussią Dortmund która wspomniany Real ograła i która w LM gra świetnie. Nie wspominając o Polakach którzy nie jak w zdecydowanej większości siedzą na ławie bądź odgrywają epizody tylko stanowią naprawdę o sile tej drużyny. W Dortmundzie nie wyobrażają sobie żeby Kuba, Lewy i Łukasz odeszli do innych klubów. To nie jest zwykły mecz o pietruszkę to jest mecz gdzie pozostało 16 najlepszych europejskich drużyn więc każdy Polak powinien czekać z niecierpliwością na to spotkanie. Poziom a raczej jego brak w dyskusji jaką prowadzą uczestnicy "spisku" z TVP jest żenujący. Naprawdę trzeba być idiotą by pod większością postów publikowanych przez TVP Sport np. traktujący o Zosi Klepackiej czy o skokach w Wiśle pisać "a gdzie Lewy" "ile skoczy Kuba". Jeżeli ktoś uważa że to jest śmieszne...to gratuluje poczucia humoru, ja chyba ostatnio się tak uśmiałem jak wiązałem buty.
 Czemu w Polsce nie może być normalnie zamiast cieszyć się że jest słońce to my k...a narzekamy że jest za gorąco zamiast cieszyć się z pięknej zimy jakiej mieszkańcy innych krajów być może nie doświadczą to my "ja pi...ole ale pizga i na c..j ten śnieg, znów ten stary rupieć się spóźni" Przykładów można mnożyć, jestem pewien na 100% że jakby TVP pokazało mecz Realu to powstała by grupa o tym czemu nie ma meczy Borussii Dortmund gdzie grają najlepsi Polscy piłkarze. To skandal, na co idzie mój abonament! Na koniec dodam że ja obejrzę dwa mecze a na żywo Real.

3 komentarze:

  1. Majkel Krul, mistrz interpunkcji...a może i ortografii
    Wyjustuj tekst jak możesz, lepiej się taki czyta. A w tv obejrzę co będzie leciało, nie spinaj dupy o resztę kiboli. Czekam na więcej postów/felietonów czy jak to zwał...
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam do Pana ogromną prośbę, jeśli mógłby Pan polubić na Facebooku fanpage mojego bloga i zaprosić do polubienia znajomych byłbym wdzięczny. Przepraszam, że w komentarzu ale nie znam innej możliwości skontaktowania się z Panem, może Pan śmiało usunąć ten komentarz po przeczytaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń